Najboljše diete za ženske

In Prehrana in zdravje On
- Updated

Gospe, počakajmo do 1. januarja, da začnemo razmišljati o naših novih načrtih prehrane in namesto pojejmo vse sladkarije kar jih lahko najdemo v decembru. Ampak prvega januarja pa res. V 30-tih letih boste opazili, kako kako veliko truda je potrebno vložiti v vaše telo, ko se je potrebno znebiti prekomerne maščobe in odloženo se vaše telo odziva na vaš nov način vadbe. Z drugimi besedami, ko niste več v svojih dvajsetih letih, traja dlje, da se pokažejo rezultati in jih je težje doseči.

Ko postanete starejši, se presnova upočasni in začnete opazovati, da prekomerno izpuščanje vadbe privede do povečanja telesne mase, to se zgodi precej hitreje, kot pa ko ste v 20tih. In v 30-ih letih imate več odgovornosti, več dela in manj časa za telovadnico, zaradi česar je vse skupaj še težje.

Jaz sem v svojih 30-ih, in spoznala sem, da je najboljši način, za izgubljanje teže pri teh letih, z načrtovanjem in organizacijo, tako da upoštevamo pravila zdrave in ustrezne prehrane. Pridobivanje dobrih rezultatov pri 30-tih letih ni nemogoče, saj lahko vedno pospešite presnovo s triki, ki spodbujajo presnovo, najdete čas za obisk telovadnice, tudi če je program vadbe kratek (naprimer HIIT vadba, s katero se rezultati pokažejo v krajšem času kot pri navadni kardio vadbi). Vendar pa, iskanje diete, ki deluje – in se te diete držati – lahko naredi največjo razliko. Spodaj bom napisala 5 najbolj učinkovitih diet za ženske:

KETO PREHRANA

Če ste ignorirali priljubljeost keto prehrane, je morda čas, da si nehate pokrivati ​​ušesa. Preizkusite to dieto, ker je kot nalašč za ženske, ki imajo trdovratno maščobo, ki ne bo izginila samo z vadbo. Keto je več kot vroč trend; je učinkovita pri hujšanju (zlasti pri izgubi maščobnih oblog na trebuhu) in ima tudi druge koristi, vključno z večjo energijo in boljšim razpoloženjem.

Keto dieta je izredno nizka vsebnost ogljikovih hidratov. Ima pravila o tem, koliko gramov ogljikovih hidratov lahko dnevno pojeste, ta odmerek pa je zelo nizek. Prav tako ima stroga pravila, ko gre za makro (razmerje beljakovin, maščob in ogljikovih hidratov), ki ga jeste. Pravila so stroga, a sledi jim hitra izguba telesne teže. Ljudje, ki se držijo keto prehrane, morajo uporabljati preprost keto kalkulator. To je orodje, ki vam bo povedalo natančno količino maščob, beljakovin in ogljikovih hidratov, ki jih morate dnevno zaužiti na keto dieti.

Ne samo, da je dieta Keto izredno učinkovita pri izgubljanju odvečnih kilogramov, ampak je lahko tudi zabavna, saj obstajajo številne odlične recepture, kot so naprimer torte ali pa keto polnjene paprike. Keto vam omogoča, da jeste sir, slanino in druge visoko-maščobne stvari. Seveda pa se morate na drugi strani skoraj odreči ogljikovim hidratom. To je kompromis, ki deluje, ker dobite v svoje telo maščobe za gorivo, namesto ogljikovih hidratov. To pomeni, da bo vaše telo porabilo maščobe kot vir goriva, kar bo povzročilo izgubo odvečnih maščob.

Mediteranska dieta

Ne recite, da ste spregledati mediteransko dieto. Navsezadnje je to navadna prehrana, ki je v enačbi dosegla zmanjšanje nasičenih maščob, sladkorja in rdečega mesa. Na drugi strani te prehrane vam bodo zdrave maščobe, oreški in veliko zdrave zelenjave.

Ugotovljeno je bilo, da imajo ljudje v bližini Sredozemskega morja daljšo življenjsko dobo. Niso tako dovzetni za različne življenjsko nevarne razmere, kot je rak. Kasneje je bilo ugotovljeno, da je njihov meni tisti, ki jih naredi močne in zdrave.

Seveda bodo aktivne ženske našle ta načrt prehrane učinkovit, ker ta vrsta prehranjevanja spodbuja večje ravni energije. Čeprav so nekateri recepti zapleteni za ustvarjanje, so še vedno vredni svojega časa. Vaš čas se ne zapravlja, če se porabi za prizadevanje za zdravo prehrano. Prefinjene ženske imajo rade to dieto, saj so predmeti v tem meniju barviti, to so torej zdrave in lepe jedi.

Dieta klinike Mayo

Klinika Mayo ni samo kraj, ki vam odgovori, katero bolezen imate. Prav tako zagotavljajo poseben načrt prehrane, ki lahko deluje tako za moške kot za ženske.

Mayo Clinic Diet je dietni program, ki bi sčasoma prilagodil način vašega prehranjevanja. Primarni cilj te prehrane je zagotoviti, da prenehate jesti slabe stvari in začnete s pravim in zdravim načinom prehranjevanja.

Dieta predstavlja tudi piramido prehrambene hierarhije. Tam boste videli polnozrnata živila, zelenjavo in sadje kot eno izmed glavnih sestavin zdrave prehrane.

Ker te sestavine nimajo visoke gostote energije, jih lahko pojeste veliko. Pri tem pa si zagotovite, da ne zaužijete preveč kalorij, kar lahko sčasoma povzroči izgubo teže.

Mayo Clinic Diet se lahko imenuje kot predstavnik standardne keto diete. Ženske, ki ne želijo nenadne spremembe v režimu prehranjevanja, morajo to poskusiti. Preprosto in manj težko ji slediti v primerjavi z drugimi vrstami diet.

Ornish dieta

Ornish dieta morda ni tako priljubljena kot druge diete, ki so bili omenjene tukaj, vendar njena pravila dokazujejo, da je prehrana, ki deluje. Izumil ga je klinični profesor na Kalifornijski univerzi, dr. Dean Ornish.

Za razliko od keto diete, je ta dieta skromna z maščobami. Bolj kot na maščobo, se bodo ljudje, ki se lotijo Ornish diete orientirali na to, da bodo uživali organske vire beljakovin in nerafinirane oblike ogljikovih hidratov. V skladu s tem takšen prehranski načrt se bo izboljšl celoten metabolni proces osebe.

Preberite si tudi

Spolna funkcija

6 načinov za izboljšanje spolne funkcije

Zdravo spolno življenje vam lahko poveča samozavest, zmanjša raven stresa, pomaga pa tudi pri boljšem spancu ponoči. Toda težave

Read More...

Mleko: prehranska dejstva in zdravstveni učinki

Mleko je zelo hranljiva tekočina, ki se oblikuje v mlečnih žlezah sesalcev, da nahranijo novorojenčke v prvih mesecih življenja. V

Read More...

Alternative Viagri

Ko pomislite na erektilno disfunkcijo ali impotenco, je prva beseda, ki vam pade na pamet verjetno Viagra Pfizer, to

Read More...

Mobile Sliding Menu